Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2006 15:55 - Лов и риболов.
Автор: bladerunner Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4276 Коментари: 18 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Никога не съм отказвал жените. Че защо и да го правя. Така и така не мога да разбера какво ни харесват на нас мъжете, но знам какво харесвам в жените - всичко. Значи ми остава да харесвам жени. И аз ги харесвам. Обичам ги. Обожавам ги. Гледам на тях с погледа на естет и само тръпна. Всяка извивка в женското тяло ме кара да желая. Женствеността е много важна, та дори и жената да е мъжкарана.
Взаимоотношенията обаче са ми слабата страна. Наречете ме страхливец. И няма да сбъркате. Ако една жена не ме познава добре ме мисли за страшен. Ако ме опознае бегло ме смята за странен тип, който незнайно защо не изявява желание да я сваля. Ама аз съм си такъв. Говедо. Главата ми описва всевъзможни изходи от ситуациите и докато се напъна да действам успявам да преживея всичко в главата си. И тъй като съм непоправим песимист се отказвам. Това убива целият ми хъс за флирт. Това също означава, че чакам да бъда свален. Не че не се случва, ама можеше и по-често да е. Пък и липсва момента с свободният избор.
Тук идва въпросът за желанието. Когато имам някоя жена я искам. Но тук не върви приказката като при цигарите. Ако не сте забелязали жените са одушевени предмети (добре де не са предмети). Затова и отношенията са наистина двустранни. Играем на котка и мишка. Искам те, когато ти не ме и не те, когато ти ме искаш. Ноебяснимо. Необратимо. Моментите когато нещата не вървят а още се измъчваме. Пуста любов. Пътеводителят казва "Избягвайте ако е възможно." Който е патил знае. И не се дава лесно.
Моят съвет е. Давайте се. Ей тъй на пук на себе си. По интересно е. А ако не сте по дългите обяснения - не се давайте.
Любовта е като запетайката - трън в очите, а иначе it makes all the difference.


Тагове:   риболов,   лов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pazzo - Аааа
06.11.2006 16:35
описал си съвсем точно съкровенната ми същност. Да знаеш, не си уникален и единствен. :)
цитирай
2. bladerunner - Че нали затова се оплаквам...
06.11.2006 16:36
... за да намеря съмишленици.
цитирай
3. pazzo - Преди време,
06.11.2006 16:44
една жена ми каза че се чувствала лека, защото не съм бил положил никакви усилия да я сваля. Тогава и
отговорих, че в такъв случай всички жени с които съм бил, би трябвало да са били леки, защото аз никога не съм свалял. Сега обаче си мисля, дали те не са били такива??!
цитирай
4. dosheva - хе хе
06.11.2006 16:59
всички мъже, които "не свалят" са тежки /тежат си на мястото имам предвид/. Ама на мен не ми пречи да съм лека :):):) Трябва да се уравновесяват нещата :):):)
късмет момчета! /че с тая пасивност ще ви трябва /
цитирай
5. bladerunner - Не pazzo не са,
06.11.2006 17:04
ако не бяха те, нямаше да имам над какво да разсуждавам. Не са леки, те са изморени от фразата: "Здрасти бейби, как се казваш? Аз съм Симо."
цитирай
6. sunflower - Лелеееее, успокоихте ме ...
06.11.2006 17:29
.. мислех, че само аз "свалям" мъже, а то имало и други жени дето го правят. :)))))
Въпреки, че моята тактика на "сваляне" е да бъда себе си .... мисля, че е печеливша. ;)
цитирай
7. pazzo - blade
06.11.2006 17:34
Дай боже повече изморени от това нещо, жени! Най-накрая и ние ще бъдем оценени подобаващо.
Съни, а когато не можеш да свалиш някой защото си себе си (и той не харесва това което вижда), какво правиш тогава??
цитирай
8. sunflower - Въй, въй ...
06.11.2006 18:20
... не трябваше да питаш. Зависи колко съм влюбена и зависи на колко години съм в този момент. Преди като съм била влюбена в подобна ситуация съм му вървяла по петите като кученце с надежда да ме оцени ... и в един случай ме оцениха, но историята свърши за 2 седмици ... когато вече го имах, го оцених по-трезво и видях, че не е чак толкоз ... и така. Ако се случи сега, ще махна с ръка и ще отмина ... вече съм ... стара за тая работа да страдам по един мъж ... още повече, че щом не ме оценява ... не е за мен и толкоз. Повече обичам мъже, които ме обичат :)))))
цитирай
9. pazzo - Хммм
06.11.2006 18:31
а преди малко твърдеше, че "сваляш" мъжете... :)
цитирай
10. sunflower - Хих ...
06.11.2006 18:41
... първо и ходенето по петите е "сваляне", ако имаш предвид това, а второ, такъв случай на отказване, дето споменах ... не съм имала май /говорех теоретично/ ... не се сещам след една определена възраст да е имало мъж, който да ми се е опънал ... Ама с мъжете е по-лесно ... колко му е да омагьосаш един мъж - виж жените понякога си мислят, че искат разни работи .. . и е по-трудно май. :)))
И все пак, ако някой наистина не те харесва ... няма смисъл ... трябва да се примириш. Четох някъде, че харесването ставало за 4 секунди ... е, не че историята не познава случаи на минаване от приятелство в любов, но ... е по-рядко ...
цитирай
11. pazzo - Е да, ако тези 4 сек бяха,
06.11.2006 18:52
достатъчни да започнеш връзка с някой, аз трябваше да съм имал повече и от Митьо Пищова (незнам колко хиляди "женички" бяха). То всеки който разсъждава трезво може да каже за себе си че никой не му се е опънал. Просто защото се е пробвал с хора с които е усещал, че ще се получи. А да имаш усет за сигналите, това си е вече изкуство. И....не е лесно да омагьосаш един мъж. В повечето случай забелязвам дребните женски номера, а ми е само забавно.
цитирай
12. sunflower - Е, за съжаление ...
06.11.2006 19:03
... не става въпрос за започване на връзка, а само за харесване ... т.е. възможно ли е някой ден да има връзка изобщо ... казвам ти, в някои случаи е абсолютно невъзможно. :)
цитирай
13. pazzo - Много относително,
06.11.2006 19:07
то по принцип е невъзможно да получиш от една връзка всичко което искаш, а какво остава за тогава когато още няма и идея за такава. Но пак зависи от това което искаш да получиш. Има неща които се постигат лесно и можеш да ги получиш от всеки. ;)
цитирай
14. pazzo - Днес повторенията са
06.11.2006 19:13
ми в кръвта. Цял ден пиша глупости. :(
цитирай
15. sunflower - Еееее няма да говорим сега ...
06.11.2006 19:24
какво можеш да получиш и какво - не, от една връзка, това е друга и дълга тема. :)
цитирай
16. анонимен - sentenciqi i izvod:
06.11.2006 21:11
Jeni ne otkazvajte na mujete shtoto te samo tova chakt......
цитирай
17. анонимен - Jenite sa6o sa lovci
07.11.2006 14:00
..i to dosta po-dobri ot vas. Jenite ne sa leki... Edna jena sama precenqva,na koi da pusne i na koi ne. A,imai predvid,4e o6e ne si nameril maistorkata,koqto 6e ti izpiee mozaka i 6e ti omekvat kolenata vseki pat,kogato q vidi6.
цитирай
18. tera - занимателно четиво
16.03.2007 23:28
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bladerunner
Категория: Лични дневници
Прочетен: 116091
Постинги: 21
Коментари: 211
Гласове: 671
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930